1 Nisan 2009 Çarşamba

PRENS BİSMARK DİYOR Kİ:

Muhtelif devirlerde, beşeriyeti idare etmek için taraf-ı lahûtîden (Allah tarafından) geldiği iddia olunan bütün münzel (indirilmiş) semâvî kitapları tam ve etrafıyla tedkîk ettim (inceledim). Tahrîf olundukları için, hiçbirisinde aradığım hikmet ve tam isabeti göremedim. Bu kanunlar değil bir cem'iyetin, bir hâne halkının bile saadetini te'mîn edecek mâhiyetten pek uzaktırlar.

Lâkin Muhammedîlerin (Müslümanların) Kur'ân'ı, bu kayıddan âzâdedir (bu kaydın dışındadır). Ben Kur'an'ı her cihetten tedkîk ettim, her kelimesinde büyük hikmetler gördüm. Sana muâsır bir vücûd (aynı asırda yaşayan birisi) olamadığımdan dolayı müteessirim yâ Muhammed(asm)!

5 yorum:

-mka- dedi ki...

Bu sözleri, îmanlı gitmesine vesile olmuştur inşaallah..

-mka-

deniz dedi ki...

İnşaallah.

Dilşâd dedi ki...

Ecnebî Feylesofların Kur’an’ı tasdiklerine dair şehadetleri insanın elindeki Eserlere daha da merakını celb ediyor..

Böyle takdir elbet boşa gitmez..

Adsız dedi ki...

Allah herkese Prens Bismark'ın farkındalığını nasip eylesin.

deniz dedi ki...

Amin. İnşaAllah.