1 Nisan 2009 Çarşamba

Şu giden vapur benim olsun :)

7 yorum:

-mka- dedi ki...

Olsun.. O giden vapur, senin olsun..

Bir hâtıra;

Kuzenim minik Hatice soruyor yengeme, evdeki duvar saatini göstererek; "anne, bu benim olsun mu?"

Yengem de; "olsun anneciğim, senin olsun o saat" diyor şefkatle..

Minik Hatice gelir gider söylenirdi, "o saat benim" diye, herkese gösterirdi.. Duvarda da olsa, o saat Hatice Sultân'ındı.. :)

-mka-

deniz dedi ki...

Ben de bu resmi gösteririm herkese "Bu vapur benim" diye :)

Zehra Fındıklı dedi ki...

Hayır benim o vapur ben çekicektim! :))...

deniz dedi ki...

Senin çektiğin daha da güzel bir vapur olur eminim :)
Daha güzeli senin olsun :)

anka dedi ki...

İçinde giden de ben olayım :)sevgiler.

şirinem dedi ki...

:) bencede bir sakınca olsun bakalım o vapur senin bu arada bende sna ait birde mim var oda senin olsun buyur gel

Zehra Fındıklı dedi ki...

Canım benim Allah razı olsun...Herşeyin en güzeli asıl senin olsun...